sunnuntai 16. lokakuuta 2011

HAKUna matata

Eilen ja tänään oli hakuilut! Oon ihan hurahtanut tähän lajiin. Ja Pepe "musta-pippuri" kanssa!

Eilen oli taas holsku-haut. Mukana myös toisen rotuisia mm. pepe. 8 tuntia mettässä vierähti ja äkkiä meni aika taas. Saatiin täytekakkua ja muita herkkuja niin kyl jakso reenata!
Pepe sai tehä 6: 5 haamua ja yhden äänellä (muistaakseni.) Irtoo ihan sika pitkälle jo mutta äänellä kun otettiin se yksi, niin ei meinannut ihan niin pitkälle irrota ja matkalla oleva kaatuneen puun ylitys sai sen pari ekaa lähetystä keskeyttämään. Kolmannella juoksi maalimiehelle asti. Kyl oli vaikee mutta meni kuitenkin. Koutsi sanoi että "kyllä me perkele se sinne saadaan"! Muut pistot meniki sit tosi hienosti pojalta. Olen niiiiin ylpee ja koutsi tykkää mun pennusta tosi paljon! Sehän on pääasia :D

Pepe muuten tietää jo kun puetaan valjaat päälle, että mitä ollaan menossa tekemään. Se vetää liina kireenä metsään ja mä tietty juoksen perässä. Ja pois kun pitäis lähtee niin se ei millään meinaa tulla autolle vaan pistää jarrut lukkoon :)

Tänään sit tehtiin tosi nopee treeni, juosten ja tukka putkella! 5 lähetystä: kaks ekaa haamuina meni hienosti vaikka matka oli aika pitkä. Kolmas oli vaikee: maalimies oli valmiina piilossa!! En uskonu et pepe sinne lähtisi mutta eteni kovaa sinne asti missä maalimies oli kiven takana :o WAU! neljäs ja viides oli taas haamut ja se siitä! Hienosti saan sen sit palaamaan mun luokse keskilinjalle eteenpäin. Se toki syötetään vielä melkein mun luo mut ei ihan loppuun asti aina..
Kun mentiin autolle, pepe bongasi meidän yhden ryhmäläisen kädessä teddy-patukan jonka se sit nappasi suuhunsa. Miehet siinä sit taisteli hetken ja pepe voitti patukan. Sitten pepe alkoi tarjoomaan lelua vieraalle hyppäämällä sitä vasten ja taas ne taisteli ja voitettuaan pepe tarjos lelua... Sika upeeta! Kerran pepe irrottikin käskystä ;)

Ens kerralla otetaan vikaks palkaks vinkuva teddy-patukka<3

Ei kommentteja: